Polecamy
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji.

    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

  2. Odesłanie produktu.

    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z paragonem lub fakturą.

  3. Wysyłka.

    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    WIS-2 Igor Witkowski
    ul. Grzymalitów 9B/5
    03-141 Warszawa

    Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

WIS-2 Igor Witkowski
ul. Grzymalitów 9B/5
03-141 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl